Saturday, October 8, 2011

New family member in the house (or not)

-Assalammualaikum-

When we moved to Changlun last month, this little playful girl came out of nowhere to the house. Somehow, the cat decided to take us as her owner. Amboi, pandai-pandai aje. Eh, tak pasal-pasal pula kena beli cat food untuk dia...hai...We are not really taking her as a pet but we do play with her and feed her if she comes (when did she leave the house, anyway??) LOL

Nasib dia comei  (^.^)

Tu dah masuk rumah dah tu...

4 comments:

Wanie Samani said...

girl kan? maknanya more..more..and more to come la nnt :D

Nomaliza Azman said...

Tu yg boring tu ehehehe....

suzie said...

tu tandanya rezeki nak masuk lah tu.... bila kita sedekah kat pet.. makin bertambah2 rezeki..kan..kan.. insya'allah..

Nomaliza Azman said...

Saya tak suka binatang, cuma tak mahu nak bela sebab ada anak2 lagi pun dah bela rabbits :)

Yang ni mai rumah, kami beri makan, rasanya dia yang murah rezeki nih :D

Salam kenal Suzie! :)